疯飞飞她命

你死我活 - J.Arie

从我同你一齐开始你第一次为公司出差我就用呢首歌做铃声,我选择呢首歌唔系为佐讽刺你。我系用黎警惕我地两个唔好因为其他人阻碍我地之间嘎感情,但你偏偏唔听我讲唔明白我用意。最终因为同你工作来往的人系你身边怂恿你误导你同我之间的感情,结果你都系听距地的说话而唔听我劝告!我从开始就认定你系我身边一世的人,点知因为你身边的人而放弃我地呢段感情我好心痛好失望。我以为可以一直等你会回头番到我身边,点知你无咁做而一直跟住距地的说话走落去…
半年了,我仲系度等紧你!到宜家我仲霖住你会回头望望我,会停一停 霖一霖。我衷心希望你会明白我,会回到我身边可以同你过埋下半世…QL

评论

热度(1)